آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

روح یخی/Ice Spirits

Ice Spirits

روح یخی/Ice Spirits

خلاصه داستانی از نیرو

کارت روح یخی در آرنای ۸(Frozen Peak) قابل دستیابی می باشد و صدمه ی منطقه ای دارد، بُرد کمی دارد و برای نیروهای ضعیف مناسب است. هزینه ی روح یخی یک واحد الکسیر است و همانند روح آتشی، روح یخی هم خود را به سمت دشمن پرت می کند و خود را به آن می زند. نتیجه برخورد روح یخی با کارت های دیگر فریز شدن آن نیرو و یا برج به مدت ۲ ثانیه می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

استراتژی نیرو

روح یخی می تواند برای کمک به حمله هوگ رایدر مناسب باشد تا برای لحظه ای نیروهای حریف را فریز کرده و فرصت بیشتری برای ضربات مرگبار هوگ فراهم کند. همچنین همین دو ثانیه می تواند کمک زیادی برای تکمیل حمله نیروهای با سرعت تخریب بالا مانند مینیون هورد باشد تا یک برج را به طور کامل از پای در آورند. همچنین می تواند به عنوان جایگزین اسپل Zap مورد استفاده قرار بگیرد که آن هم وظیفه ی بازنگهداشتن از حرکت  لحظه ایی نیروی دشمن را انجام می دهد. این کارت در آپدیت اخیر به بازی اضافه گردید.روح یخی می تواند جلوی آسیب رسانی بیشتر را بگیرد مثلا هنگامی که Musketeers ما در حال شلیک از پشت آرنای خودمان است هنگامی که Valkyrie دشمن در حال پیشرفت است ، روح یخی می تواند 2 ثانیه ایی آنرا فریز نماید تا نیروهای ما به آن شلیک کند و از خسارت بیشتر دشمن جلوگیری نماید یا می تواند با توجه به محدوده حمله خود که 2.5 کاشی است Prince را متوقف نماید و برخلاف Fire Spirits که باعث مرگ حریف می شود Ice Spirit باعث مرگ حریف نمی شود و فقط آنرا 2 ثانیه متوقف می کند! و نیروهای دیگر باید به آن ضربه بزند - روح یخی می تواند خود را به Crown Tower ها برساند و آنها را نیز لحظاتی فریز نماید.روح یخی با توجه به هزینه 1 اکسیر خود می تواند در برابر نیروهای قوی آنها را متوقف کند و برای ما نیز زمان بخرد یا با حمایت نیروهای دیگر آنها را نابود کنیم.هنگام استفاده آن با کارت Skeletons می توان به سرعت در پشت آن نیروهای دفاعی و یا تهاجمی مان را استقرار کنیم.

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

این کارت در تاریخ  4/7/2016 همراه با تورنومنت به بازی اضافه شد.Ice Spirit و Freeze کارت هایی هستند که دشمن را منجمد می کنند. Ice Spirit و Fire Spirits سربازهایی هستند که هنگام حمله و خسارت زدن ، کشته می شوند.Ice Spirit همان خسارت Zap را می زند منتهی مانند این است که 5 لول پایین تر از آن است و اندکی همانند Zap نیروهای دشمن را متوقف و مکث می دهد.مقدار آسیب رسانی آن همانند یک گوبلین لول یک است.اگرچه Ice Spirit و Fire Spirits بسیار شبیه به هم هستند (هر دو مانند خلبانان انتحاری کامیکازی ژاپن رفتار می کنند!) ولی Ice Spirit دارای شعاع بیشتری است.Ice Spirit و Skeletons کارت های ارزانی هستند که فقط با یک اکسیر ساخته می شوند. مقدار  hitpoints آن با سطح مساوی خود با مینیون برابر است. این کارت معمولا آخرین کارت common است که باز می شود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Ice Spirits روح یخی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای