آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

رویال جاینت/Royal Giant

Royal Giant

رویال جاینت/Royal Giant

خلاصه داستانی از نیرو

این کارت از آرنای هفتم بازی(Royal Arena) قابل آزادسازی می باشد.شباهت زیادی با کارت جاینت دارد، جز آنکه کت مشکی به تن دارد، سبیلی رنگی داشته و خط ریشش که تا چانه اش کشیده شده است همانند رفتاری که از جاینت شاهد هستیم الویت اول حمله برای رویال جاینت هم ساختمان ها می باشند. از موارد جالب این کارت داشتن کنونی در دست راست رویال جاینت می باشد که به سوی هدفش شلیک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

استراتژی نیرو

از آنجایی که رویال جاینت محدوده تخریب بیشتری را نسبت به جاینت پوشش می دهد، کاربردهای منعطف تری نیز دارا می باشد. چون از راه دور با کنونی که در دست دارد به اهداف خود شلیک می کند این امتیاز خوبی برای این کارت می باشد تا در مقابل نیروهای قوی همچون شاهزاده مورد استفاده قرار گیرد. ارتش اسکلت ها و مینیون ها می توانند گزینه های خوبی برای  نابودی رویال جاینت باشند.رویال جاینت از جمله کارت هایی می باشد که در آپدیت اخیر به بازی اضافه گردید. حال و هوای این شخصیت به نوعی اشاره ای به آهنگ “Wrecking ball” از خواننده ی معروف مایلی سایروس دارد ، پیاده کردن آن در انتهای پل می تواند بسیار مفید باشد ، چرا که به سرعت حمله و شلیک کردن به برج های دشمن را آغاز می کند . رویال جاینت نمی تواند در برابر نیروهایی که به برج های شما حمله می کنند ، دفاع کند و به آنها آسیب وارد کند! اما می تواند به عنوان سپری در برابر نیروها و یا برج ها مورد استفاده قرار گیرد و دشمن را سرگرم کند ، ولی باید آنرا پشتیبانی کردن و نیروهای مهاجم را با دیگر نیروها مورد هدف قرار دهید ، ترکیب آن با پرنس می تواند آسیب زیادی به دشمن وارد نماید.رچند در ابتدا به نظر می‌رسد که رویال جاینت برای انتخاب در چیدمان کارت‌ها از پتانسیل بالایی برخوردار باشد. با این حال، این کارت هنوز هم در میان دسته‌ی کارت‌های بازیکنان حرفه‌ای جایی را ندارد. دلیل این موضوع نیز پایین بودن نسبی قدرت ضربه و سرعت حرکت پایین در کنار الکسیر شش است. با این حال، استقرار کارت‌های ضربه همگانی مانند ویزارد استراتژی مناسبی را برای پیش‌روی به سمت برج آرنا فراهم می‌کند. جادوی خشم نیز به رویال جاینت و نیروهای پشتیبان آن کمک فزاینده‌ای را برای تخریب برج‌ها می‌دهد. مانند سایر کارت‌های قدرتمند با سطح سلامت بالا، رویال جاینت نیز به راحتی توسط برج اینفرنو از بین می‌رود. با توجه به هدفگیری برج‌ها توسط این کارت، نیروهای هوایی مانند مینیون هورد به راحتی قادر به مقابله با رویال جاینت هستند. کارت‌های قدرتمند مانند مینی پکا و پرینس با کمک جادوهایی مانند لایتینگ کارت‌های مناسبی جهت مقابله با این کارت خواهند بود. اگر برج حریف در آستانه تخریب است رویال جاینت را در کنار پل رها کرده و به تماشای پیروزی خود بنشینید.

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

رویال جاینت در تاریخ 29/2/2016 به بازی کلش رویال اضافه شد. در تاریخ 23/3/2016 ضمن تعادل سازی بازی قدرت آسیب رسانی آن 20 درصد افزایش یافت.در تاریخ 18/5/2016 و بالانس بازی قدرت آن 4 درصد کاهش یافت.رویال جاینت زیر جلیقه خود یک لباس زنجیره ایی مانند به تن کرده است و ظاهری منظم تر از جاینت دارد.توپ در دست او مشابه Cannon لول 7 بازی کلش آف کلنز است.این کارت گران است و 6 اکسیر خرج دارد. جای تعجب دارد که توپی که او در دستش دارد تا در Cannon بگذارد ، بزرگتر از توپ شلیک شده آن است.رویال جاینت بنظر می رسد بزرگتر از برادر خود جاینت است اما لول یک رویال جاینت 800 hitpoints کمتر از جاینت است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای