آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

بمب گذار/Bomber

Bomber

بمب گذار/Bomber

خلاصه داستانی از نیرو

 این کارت از Training Camp قابل دسترسی است. کارت بمب گذار ظاهری شبیه به اسکلت داشته و تفاوت آن در این است که بمب گذار بمبی را در آغوش خود داشته، کلاه آبی بر سر دارد و عینک با قاب طلایی بر چشم زده است.آسیب رسانی آن به نیروهای نظامی دشمن با hitpoints پایین متوسط می باشد .3 اکسیر برای آماده شدن این کارت نیاز است.

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 استراتژی نیرو

 بمب گذار می تواند به عنوان یک کارت دفاعی به ویژه برای دفاع در مقابل اسکلت ها، ارتش اسکلت ها، گوبلین و گوبلین های نیزه دار استفاده شود. همچنین این کارت میتواند به عنوان کارت پشتیبان خوبی برای نیروهایی از قبیل جاینت باشد. بمبر تنها قادر است تا نیروهای زمینی را هدف قرار دهد و کارت هایی که حمله ی هوایی انجام می دهند همانند مینیون ها میتوانند به راحتی بمب گذار را از پای در آورند.بمب گذار می تواند دسته بربر ها و آرچر ها  را در فاصله ایی مناسب مورد هدف و نابودی قرار دهد و هنگام حمله باید به عنوان پشتیبان از نیروها باشد و اگر مستقیم با شوالیه قرار گیرد به راحتی از بین می رود.بمب گذار مناسب برای از بین بردن ارتش های انبوه مفید است ، مثلا هنگام حمله با جاینت به عنوان پشتیبان آن از جاینت در برابر ارتش اسکلت ها محافظت می کند.بمب گذار در صورتی که درست استقرار یابد ، مینی پکا را نیز از بین می برد و می توان با توجه به تاکتیک خود از ویزارد نیز به جای آن استفاده کرد و شعاع پوششی حمله و آسیب رسانی بمب گذار ، بیشتر از ویزارد می باشد. بمبر bomber یکی دیگر از کارت های آرنا سطح کمپ  میباشد که بازی در اختیار شما قرار میدهد دقیقا مانند Arrows،‌ می‌توان بُمبر را برای مقابله با کارت‌های چند نفره مانند باربارین‌، گوبلین، .. استفاده کرد. اگر رقیب اقدام به استقرار بُمبر در پشت برج آرنا یا یک نیروی قدرتمند کرد می‌توانید تنها با رهاسازی فایر بال از سد آن عبور کنید. در صورتی که حریف موفق شد بمبر را به زمین شما بفرستد بهترین کار ارسال یک نیرو قدرتمند در کنار بمبر مانند نایت یا ماسکتیر است تا به راحتی این نیرو از بین برود. با این حال مراقب باشید بُمبر به برج آرنا نرسد زیرا خسارت زیادی به برج واردخواهد شد. استفاده از این نیرو در برابر کارت‌هایی با سلامت پایین یا حتی باربارین به دلیل قدرت ضربه همگانی قدرتمند بُمبر توصیه می‌شود. علاوه بر این هزینه الکسیر پایین این کارت را به نیروی خوبی برای پشتیبانی تانکرها تبدیل کرده است.

 وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

بمب گذار کلش رویال نسبت به کلش آف کلنز (دیوارشکن) - خسارت بیشتری وارد می کند ، چرا که او بمب ها را پرتاب می کند و خودش را همراه بمب حمله انتحاری انجام نمی دهد و می تواند چندین بمب را پرتاب کند و خسارت به بار آورد.بمب های او شبیه همان بمب های دیوار شکن در کلش آف کلنز است . بمب های او فیتیله دارد ولی بنظر نمی آید که روشن باشد! صدای استقرار آن شبیه به همان اسکلت ها است.این کارت شباهت های زیادی از نظر ظاهری و استخوان بندی به کارتهای  Skeletons,  Skeleton Army, Witch,Tombstone, Bomb Tower, Giant Skeleton, Balloons , Guards و Graveyard دارد.آسیب رسانی آن تا قبل از اینکه نابود و آسیبی ببیند مشابه آسیب رسانی برج بمب دارد.یک بمب گذار یک سطح بالاتر از آرچر می تواند آنها را نابود کند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Bomber بمب گذار

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای