آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

بربرین/Barbarians

Barbarians

بربرین/Barbarians

خلاصه داستانی از نیرو

این کارت در آرنای 3 باز می شود.کارتی که 4 بربر رها می کند که شمشیرهای بلند و موهای بلوندی دارند بربرها دارای Hitpoint متوسط می باشند.یک گروه ستیزه گر و خبیث که هیچ نیروی زمینی در برابر آنها در امان نمی ماند و در صورتی که به برج های شما برسند ، با شمشیرهای خود آنها را تخریب خواهند کرد ، باید قبل از رسیدن به برج ها آنها را با وسایل دفاعی و یا نیروهای هوایی و زمینی متوقف کرد.آنها راه را برای دوستان خود پاک خواهند کرد تا به برج های شما حمله کنند!

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

استراتژی نیرو

یکی از محبوبترین کارت‌ها هم در حمله و به ویژه در دفاع باربارین‌ها یا باربارینز است. این کارت در هنگام استقرار چهار باربارین را با قدرت ضربه بالا و سطح سلامت معقول به میدان می‌فرستد. در صورتی که اقدام به مقابله با این کارت نکنید باربارین‌ها می‌توانند به راحتی برج آرنا را تخریب کنند. برای مقابله کارت‌هایی با قدرت ضربه همگانی از سازه‌هایی مانند برج بُمبر گرفته تا اسپل‌هایی مانند فایربال کارساز خواهند بود. به این ترتیب می‌توانید به آسانی با پرتاب فایربال برروی هرچهار بربر، سطح سلامت آنها را بسیار زیاد کاهش دهید. علاوه بر این، اگر فایربال استفاده نمی‌کنید؛ نیروهایی مانند ویزارد یا بُمبر نیز به راحتی توانایی مقابله با این کارت را دارند. کارت بِی‌بی دراگون برای مقابله با باربارین‌ها مناسب است با این حال، این کارت نیازمند وارد کردن ضربات پرشماری خواهد بود. اگر از کارت‌های ضربه همگانی استفاده نمی‌کنید کارت‌هایی مانند باربارین یا مینیون هورد نیز می‌توانند برای مقابله متقابل مفید باشند. استفاده بربرین همراه با طلسم خشم می تواند به سرعت یک برج دشمن را نابود نماید.برای کم کردن قدرت آنها و مقابله با آنها نیز می توان از طلسم سم هم استفاده کرد.

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

در تاریخ 2/2/2016 هیت پوینت بربرها 4 درصد کاهش یافت.گفته می شود که شوالیه ، عموزاده بربرها می باشد! به خاطر شباهت آنها به یکدیگر.بربر ها تنها نیروی نظامی هستند که در آرنای 3 یا Barbarian Bowl آنلاک می شوند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای