آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

مینیون/Minions

Minions

مینیون/Minions

خلاصه داستانی از نیرو

 این کارت از آرنای Bone Pit یا همان آرنای دوم قابل آزادسازی می باشد.هنگام پیاده کردن این کارت 3 عدد مینیون ظاهر خواهد شد که دارای ظاهری عجیب با شاخ های بلند، دست های بزرگ با پنجه های تیز که به نظر می رسد با اکسیرسیاه (همانند مینیون در کلش آف کلنز) پوشیده شده است.آسیب رسانی و hitpoints آنها متوسط می باشد.مینیون ها 3 عدد اکسیر مصرف می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 استراتژی نیرو

 بهتر است که از مینیون ها به عنوان نیروهای پشتیبان برای دیگر نیروهای هوایی و به عنوان پشتیبان نیروهای با جان(Hitpoint) بالا مانند جاینت مورد استفاده قرار گیرد.از نکات جالب توجه آن است که بر خلاف مینیون هایی که در کلش اف کلنز شاهد آن بودیم مینیون های کلش رویال از اکسیر معمولی تغذیه می شوند و هم چنین به صورت یک دسته ی ۳تایی رها می شوند. کارت مینیون به ویژه مینیون هورد که در آرنای ۴ آزاد می‌شود؛ از بهترین کارت‌های بازی برای دفاع در برابر بالون به حساب می‌آیند. این کارت همچنین از قدرت و سرعت ضربه مناسبی برای حمله و پشتیبانی از کارت‌هایی قدرتمند مانند جاینت یا پرینس برخوردار است. برای از بین بردن مینیو‌ن‌های حریف می‌توان از اسپل Arrows یا جادوی زپ استفاده کرد. البته تمامی نیروهایی که قدرت ضربه همگانی دارند نیز توان مقابله با مینیون را دارند. این کارت همچنین با یک ضربه ماسکتیر به راحتی از بین می‌رود. باتوجه به قدرت ضربه‌ی مناسب مینیون‌ها، استفاده از اسپل ریج- سرعت بسیاری را به این کارت در حمله می‌دهد،‌ هرچند بهتر است برای حمله از کارت مینیون هورد استفاده کنید. سرعت ضربه مناسب همچنین سرعت حرکت و استقرار سریع با برد 2/5 کاشی در برابر عوامل زمینی و هوایی یک کارت قوی به حساب می آید . هزینه ی 3 الکسیر برای تعداد سه مینیون یک کارت کم هزینه ولی قوی میباشد

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

در تاریخ 3/5/2016 متعادل سازی شد و محدوده آن از 2.5 به 2 کاهش یافت اما برد موثر آن ثابت ماند. تعداد جمعیت این کارت 3 عدد است .تصویر Minions در مقابل کارت Minion Horde کمی تیره تر می باشد و رنگ دستکش های آنها نیز تیره تر می باشد.همچنین رنگ چشم های آنها نیز در مقایسه متفاوت می باشند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای