آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

بربرهای نخبه/Elite Barbarians

Elite Barbarians

بربرهای نخبه/Elite Barbarians

خلاصه داستانی از نیرو

بربر های نخبه در آرنای ۷ باز می شوند این دو بربر دارای سرعت و قدرت زیادی می باشند برای رها سازی این کارت شما نیاز به ۶ الکسیر دارید. همچنین میزان سلامتی این کارت ۴۲۰ میباشد و از بربر معمولی کمتر است ولی میزان آسیب رسانی خیلی بیشتری دارد. بربرهای نخبه در دسته کارت های معمولی قرار دارند. وقتی که از این کارت استفاده میکنید دو بربر نخبه ،قوی تر و پرجون تر از بربر معمولی ظاهر می شود.

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

استراتژی نیرو

از آنجا که کارت بربر های نخبه در آرنا 7 باز میشود قاعدتا این کارت باید قبل استفاده از آن در نبرد در سطح بالایی باشد.(لول پیشنهادی ما 8 است)
با سرعتی که این کارت دارد هم میتوان در حمله و هم در دفاع استفاده کرد چرا که با قدرت آسیب و سرعت بالا میتواند نیروهای حریف را در عرض چند لحظه نابود کند ! با سلامتی بیشتری که بربر های نخبه نسبت به بربر های معمولی دارند میتوانند خیلی به کمکتان بیایند به طور مثال بربرهای نخبه نسبت به فایربال کمتر اسیب میبینند و این خیلی مهم می باشد و در آسیب رساندن بربر های معمولی سرتر هستند ! حالا وقت مقایسه آنها با هم فرا می رسد !! کارت Elite Barbarians به خاطر قدرت خوب آن می تواند بدون پشتیبان حمله کند اما باید مراقب کارت های Freeze و Tornado باشید.به خاطر سرعت و سلامت آن در دفاع بهتر است کمتر استفاده شود ولی با این حال می توان با داشتن آن نسبت به داشتن دفاعی خوب هم اطمینان خاطر داشت.توصیه می شود در صورتی که در دفاع آنرا بکار می گیرید در برابر نیروهای با hitpoint بالا ، حتما از لول های بالای بربرهای نخبه استفاده نمایید. در غیر اینصورت با یک یا دو ضربه از بین می روند! آنها را می توان در Royal Arena بدست آورد یعنی بدست آوردن آن آسان است و یک اکسیر بیشتر از بربرهای معمولی برای ساختن نیاز دارند.

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

بربرهای نخبه شبیه به سطح 6 بربرها در کلش آف کلنز می باشد. کارت بربرهای نخبه همراه با کارت Royal Giant از گرانترین کارت های سری common  در کلش رویال می باشد که تصادفا هر دو هم در Royal Arena یافت می شوند! این کارت تنها کارت هایی هستند که مشابه کارت آرچر ها دوتایی حمله می کنند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای