آموزش بازی کلش رویال

آموزش بازی کلش رویال

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

۰

شوالیه/Knight

Knight

شوالیه/Knight

خلاصه داستانی از نیرو

این کارت از Training Camp یا همان کمپ آموزشی بازی قابل آزادسازی می باشد ، او بصورت تک هدف حمله می کند و آسیب متوسط به نیروها می رساند،هزینه آماده سازس این کارت 3 اکسیر می باشد تا برای مبارزه آماده شود.شوالیه یک نیروی جنگجو که صاحب یک شمشیر بلند و هم چنین یک سبیل شگفت انگیز می باشد و پسر عموی خوشتیپ بربرها می باشد!

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

استراتژی نیرو

با توجه به هزینه الکسیر پایین و میزان سلامت و آسیب پذیری متوسط، می تواند گزینه ی خوبی برای مقابله نیروهای تهاجمی حریف و ایجاد خسارت باشد می تواند نیروی پشتیبانی خوبی برای نیروهایی همچون غول اسکلت(Giant Skeleton) و غول(Giant) نیز باشد.شوالیه را می توان به عنوان یک سپر در برابر نیروها بعنوان سپر گوشتی! استفاده کرد.شوالیه تنها در یک زمان فقط یک هدف را می تواند آسیب وارد نماید.شوالیه می تواند نیروهایی مثل Guards و Skeleton Army را منحرف نماید. با HitPoint متوسط می توان آنرا در هم دفاع و هم در حمله استفاده کرد.او با یک یا دو ضربه Prince از بین می رود گرچه برای مقابله با Prince استفاده از بربرها توصیه می شود. می توان آنرا با استفاده از گوبلین ها هنگام حمله حمایت کرد و یا هنگام دفاع با یک بمب انداز در پشت آن یک ارتش دفاعی خوب بوجود آوریم.شوالیه می تواند حملات سریع Dark Prince و همچنین Miner را کند نماید و مقداری از وقت آنها را بگیرد. نباید این نیرو هنگام حمله نادیده گرفته شود زیرا آسیب جدی به برج هایمان وارد می نماید.برای مقابله با آن باید نیروهای ارزان مان را به جنگ او بفرستیم همانند Spear Goblins و Archers و با مقداری فاصله از آنها ، آنرا هدف قرار دهیم و کشتن این نیروها باعث معطلی و  آشفتگی وی می شود! و نمی تواند به راحتی به سمت برج هایمان بیاید.شوالیه در تاریخ 18/5/2016 پس از تعادل بازی مقدار hitpoints آن 10% اضافه و قدرتمند شد.نیروی بسیار ارزان با سطح سلامت معقول است. قدرت ضربه مناسب و توانایی ضربه نزدیک، از دیگر توانایی‌های نایت محسوب می‌شود. در حقیقت مقابله با نایت بسیار آسان است با این حال، در صورتی که این نیرو به برج آرنا برسد قادر به وارد کردن خسارت قابل توجهی خواهد بود. با توجه به مبارزه نزدیک و زمینی نایت بهترین روش مقابله استفاده از نیرو‌های پرنده مانند بی‌بی دراگون و به ویژه مینیون هورد است. در صورتی که مجبور به استفاده از نیرو‌های دوربُرد مانند ماسکتیر شدید، توصیه می‌شود که نیرو را از فاصله‌ی دور مستقر کنید تا فرصت لازم برای وارد کردن ضربه وجود داشته باشد.

وضعیت آماری و جدول نیرو

موارد بی اهمیت و متفرقه

آسیب رسانی آن در سطح برابر با بربر و رویال جاینت مساوی می باشد.گفته می شود به خاطر شباهت ظاهری خود مخصوصا در سیبیل های آن عموزاده بربرها به حساب می آید که خوشتیپ تر از آنها می باشد! هنگامی که یک شوالیه جانش را از دست میدهد شمشیر او در صحنه نبرد باقی می ماند. هنگام نبرد صداهایی مثل Rrrah!" یا "هاها!" یا "Heok!" از خود در می آورد! این کارت از اولین کارتهایی است که به شما هنگام بازی آموزش داده می شود.یکی از نیروهای ستیزه است و یک شمشیر بلند را حمل میکند و سبیلی جالب نیز دارد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Knight شوالیه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای